Inhalační pomůcky - spacery

Na základě zkušeností z předchozích měsíců si dovolujeme kolegyním a kolegům připomenout, že inhalační pomůcky - spacery je od 1.8.2020 možno psát 1x za 24 měsíců. Poukazy na tyto pomůcky mohou vystavovat nejen alergologové/imunologové, ale též lékaři odbornosti ORL, pneumologové a hlavně praktici. V Lékovém registru je nedohledatelné, kdy tato pomůcka byla napsána a tato skutečnost potrvá, dokud budou používány též papírové poukazy. Pokud nějaký lékař vystaví poukaz na spacer a vy vystavíte další do 24 měsíců, vystavujete se riziku, že budete zdravotními pojišťovnami o platbu za spacer pokráceni. Jediná možnost ověření je u předchozího předepisujícího lékaře, pacienti si nepamatují skoro nic a na elektronický poukaz ani nic nepodepisují. (Podrobné informace ke zdravotnickým prostředkům na webu SÚKL).

Tato webová stránka používá cookies

Česká společnost alergologie a klinické imunologie ČLS JEP Vás informuje, že tyto stránky využívají cookies. Podrobnější informace o cookies a zpracování osobních údajů naleznete v Informacích o zpracování souborů cookies. Žádáme Vás tímto o souhlas s používáním těchto cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.